Технологія «Сторітеллінг» в освітньому процесі
Сторітеллінг (англ. Storytelling, «розповідання історій») – це мистецтво захоплюючої розповіді.
Про шляхи впровадження сучасної освітньої технології сторітеллінг йшлося 25 квітня 2018 року на районному семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти району на тему: «Сторітеллінг - комунікаційний, естрадний і маркетинговий прийом, який використовує медіа-потенціал усного мовлення», який відбувся на базі Золотоношківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Гостинна зустріч учнів школи налаштувала на позитивні емоції та робочу ноту семінару.
Мануйленко А.Г., заступник директора з НВР Золотоношківської ЗОШ І-ІІІ ст., здійснив екскурс в поняття «Сторітеллінг» та познайомив учасників семінару з вимогами до уроків, на яких використовується освітня технологія.
Педагоги закладу продемонстрували можливості практичного використання сторітеллінгу на уроках з різних навчальних предметів:
- на уроці математики у 9 класі при вивченні теми «Математична статистика і теорія імовірності”, вчительТесленко Людмила Миколаївна
- на уроці позакласного читання у 6 класі на тему: „Байка в українській і світовій літературі”, вчитель Кохно Тетяна Володимирівна
- на уроці математики у 6 класі на тему: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь», вчитель Мануйленко Аркадій Георгійович
Творче завдання рою „імені Івана Богуна” стало яскравим прикладом для підготовки команд до районного етапу гри «Сокіл-джура»
Літературно-екологічний круїз „Земля – наш дім”, підготовлений учнями школи у супроводі педагогів Ткаченко О.С., Пшеченко Н.Г., Ритченка М.М. привернув увагу до екологічних проблем та необхідності збереження матері-Землі.
З використанням технології «Сторітеллінг» ознайомились і вчителі фізики, для яких у гостинній Золотоношківській школі також був організований семінар з проблеми «Активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій у процесі вивчення фізики». На відкритий урок у 8 класі з теми «Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники» запросив колег учитель фізики навчального закладу Ритченко Микола Миколайович, який продемонстрував можливість використання сторітеллінгу також і на уроках фізики.
З метою підвищення інтересу дітей до даної теми використовувалися й інші інноваційні технології, різноманітні форми та методи роботи. Особливу цікавість в учнів та присутніх на уроці викликали демонстраційні досліди, за допомогою яких вчитель пояснював суть фізичних явищ, що вивчалися.
Коментарi