Технологія «Сторітеллінг» в освітньому процесі

Сторітеллінг (англ. Storytelling, «розповідання історій») – це мистецтво захоплюючої розповіді.

Про шляхи впровадження сучасної освітньої технології сторітеллінг йшлося 25 квітня 2018 року на районному семінарі заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти району на тему: «Сторітеллінг - комунікаційний, естрадний і маркетинговий прийом, який використовує медіа-потенціал усного мовлення», який відбувся на базі Золотоношківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Гостинна зустріч учнів школи налаштувала на позитивні емоції та робочу ноту семінару.

Мануйленко А.Г., заступник директора з НВР Золотоношківської ЗОШ І-ІІІ ст., здійснив екскурс в поняття «Сторітеллінг» та познайомив учасників семінару з вимогами до уроків, на яких використовується освітня технологія.

/Files/images/vistavka_2018/DSCN3298.JPG

Педагоги закладу продемонстрували можливості практичного використання сторітеллінгу на уроках з різних навчальних предметів:

- на уроці математики у 9 класі при вивченні теми «Математична статистика і теорія імовірності”, вчительТесленко Людмила Миколаївна

- на уроці позакласного читання у 6 класі на тему: „Байка в українській і світовій літературі”, вчитель Кохно Тетяна Володимирівна

- на уроці математики у 6 класі на тему: «Розв’язування задач за допомогою рівнянь», вчитель Мануйленко Аркадій Георгійович

Творче завдання рою „імені Івана Богуна” стало яскравим прикладом для підготовки команд до районного етапу гри «Сокіл-джура»

/Files/images/vistavka_2018/DSCN3313.JPG

Літературно-екологічний круїз „Земля – наш дім”, підготовлений учнями школи у супроводі педагогів Ткаченко О.С., Пшеченко Н.Г., Ритченка М.М. привернув увагу до екологічних проблем та необхідності збереження матері-Землі.

/Files/images/vistavka_2018/DSCN3320.JPG /Files/images/vistavka_2018/DSCN3321.JPG

З використанням технології «Сторітеллінг» ознайомились і вчителі фізики, для яких у гостинній Золотоношківській школі також був організований семінар з проблеми «Активізація розумової діяльності та розвиток ключових компетентностей учнів шляхом використання інноваційних технологій у процесі вивчення фізики». На відкритий урок у 8 класі з теми «Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники» запросив колег учитель фізики навчального закладу Ритченко Микола Миколайович, який продемонстрував можливість використання сторітеллінгу також і на уроках фізики.

/Files/images/2017_rk/semnari_rzn/zolotonoshka_fzika_25042018/DSCN3301.JPG/Files/images/2017_rk/semnari_rzn/zolotonoshka_fzika_25042018/DSCN3302.JPG

З метою підвищення інтересу дітей до даної теми використовувалися й інші інноваційні технології, різноманітні форми та методи роботи. Особливу цікавість в учнів та присутніх на уроці викликали демонстраційні досліди, за допомогою яких вчитель пояснював суть фізичних явищ, що вивчалися.

/Files/images/2017_rk/semnari_rzn/zolotonoshka_fzika_25042018/DSCN3304.JPG/Files/images/2017_rk/semnari_rzn/zolotonoshka_fzika_25042018/DSCN3305.JPG

Зверталася увага школярів і на зв’язок цих явищ із життям, використання їх для створення побутових приладів та пристроїв.

/Files/images/2017_rk/semnari_rzn/zolotonoshka_fzika_25042018/DSCN3306.JPG

Застосування саме таких методів сприяє формуванню у дітей ключових компетентностей, які знадобляться їм у реальному житті.

У обговоренні уроку та теоретичних питань семінару взяли участь всі його учасники. Доповідь про використання саморобних приладів на уроках фізики підготував учитель Рецюківського НВК Буртовий М.П.

Вчителі фізики району обмінялися досвідом та долучилися до інших цікавих заходів, підготовлених педагогічним та учнівським колективами для гостей.

Дякуємо дирекції закладу (директор – Канай О.І., заступник директора з НВР – Мануйленко А.Г.) за високий науково-методичний рівень проведення районного семінару.

Валентина Шевчук, завідувач РМК

Методист РМК Петренко Ю.І.

Кiлькiсть переглядiв: 564

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.